Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Marlies Keeken - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Marlies Keeken - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

24 September 2012 | Nederland, Loenen

Lieve familie en vrienden,

Erg leuk om deze site weer in gebruik te nemen en alle verhalen terug te lezen. Het gaat inderdaad gebeuren! Over ruim een week vertrek ik voor een maand naar Kenia en Tanzania. Het hoofddoel van deze reis is een fietstocht door Kenia!

Op 13 oktober 2012 zal een groep van 70 enthousiaste fietsers starten met een uitdagende fietstocht. Deze tocht begint in Tanzania (Kilimanjaro) en zal via 600 km over onverharde wegen na 7 dagen eindigen in Mombasa (Kenia). Het doel is om in samenwerking met Wilde Ganzen zoveel mogelijk sponsorgeld bij elkaar te fietsen voor de projecten van het VDT in Kenia.

Ik wil alle sponsoren hartelijk bedanken voor de steun aan dit goede doel. Ik weet zeker dat jullie geld goed terecht komt!
Middels deze site zal ik jullie op de hoogte houden van alle belevenissen.

Liefs van Marlies

• 24 September 2012 - 12:29

Kristian:

Hoi Marlies,

Heel veel succes en plezier. Een mooie uitdaging. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Kristian

• 24 September 2012 - 14:28

Ellen:

Geweldig! Wens je een mooie reis!! Liefs ellen

• 24 September 2012 - 14:33

Sandra Keizer:

Heel veel succes. Ik ben met de kerst heel relxed door tanzania gereisd. Dus inderdaad een mooie reis. Veel succes met de fietstocht.

• 24 September 2012 - 15:02

Bernadette:

Hey nicht!

Te gek project! Geniet ervan :-)

x Bernadette

• 24 September 2012 - 17:06

Marco:

Heel veel succes met deze uitdaging!

- = R E S P E C T = -

M&M

• 24 September 2012 - 18:23

Paula:

Hallo Marlies, zo dus nu gaat het dus echt gebeuren, wat een avontuur lijkt me dat.
    Kijk je wel uit voor de wilde dieren (haha)
    We zullen met veel plezier je reisverslag volgen.
    Liefs van Paul en Paula XX

• 24 September 2012 - 21:30

Bert En Lenie:

Veel succes Marlies ,je hebt er genoeg voor getraind.Geniet er vooral van
    Liefs
    Bert en Lenie

• 24 September 2012 - 21:46

Ma En Pa:

Dag lieverd, we wensen je al het goede toe en hopen op 27 oktober je weer in onze armen te kunnen sluiten.
    Liefs ma en pa

• 24 September 2012 - 23:27

Janine:

Lieverd!

Echt super dat je dit gaat doen. Enjoy en ga zeker met veel plezier je verslagen lezen.

Kus!

• 25 September 2012 - 20:42

Christa:

You go girl!!!! Super. Heel veel succes en plezier gewenst. Geniet er van! Grtxxx

• 25 September 2012 - 21:02

Annet:

Hoi Marliesje,

Veel plezier, sterkte op het zadel, het wordt een mooie klim voor een mooi doel!
    Stephan, Annet en Maurits

• 02 Oktober 2012 - 22:19

Petra Heilker:

Hoi lieve Lies.....laatste avondje....ik vind het zo leuk dat je dit gaat doen!Maak er wat moois van!!!!dikke kus en tot morgen!!!!fijn dat ik je nog kan uitzwaaien;-)...

• 04 Oktober 2012 - 13:18

Rina:

Hoi Marlies,

Nogmaals succes gewenst, zet je schrap en geniet ervan!!!

Liefs Rina

• 21 November 2012 - 21:14

Petra Heilker:

Hi lieve Lies!!!Er komt wel een deel twee, toch?